Τίτλος : Υπάλληλος Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών(AES_MPU082019)
Περιοχή : ΕΛΛΑΔΑ/ΑΘΗΝΑ (Ανατολικά)
Τελευταία Ενημέρωση : 8/8/2019 2:58:00 μμ

Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ:  να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας.
Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε τη μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας και προσπαθούμε καθημερινά να είμαστε ιδιαίτερα αποδοτικοί. Παράλληλα όμως με την προσπάθεια για υψηλή απόδοση διασκεδάζουμε και βιώνουμε μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση στην εργασία μας.
Όταν δουλεύεις μαζί μας, θα απολαμβάνεις τη συνεργασία με μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Θα είσαι μέρος μιας ανοιχτής κουλτούρας ενσωμάτωσης όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου. Στην ΙΚΕΑ κάνουμε πάντοτε τη δουλειά μας γνωρίζοντας ότι μπορούν να επιτευχθούν σπουδαία πράγματα όταν πολλοί άνθρωποι εργάζονται μαζί.
Για τo κατάστημά μας στο Αεροδρόμιο, αναζητούμε:

Υπάλληλος Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών
(AES_MPU082019)

Αναφερόμενος/η στον Υπεύθυνο Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Relations Team Leader), οι κύριες αρμοδιότητές σου είναι να:
• Παρέχεις άριστη εξυπηρέτηση στον πελάτη
• Εφαρμόζεις τις ρουτίνες και τις διαδικασίες του τμήματος όπως ανατίθενται βάσει των εταιρικών οδηγιών
• Παραδίδεις στους πελάτες τα προϊόντα αποτελεσματικά, σωστά και γρήγορα.
• Έχεις την ικανότητα χειρισμού μεγάλου όγκου πελατών για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους με γνώμονα τον μικρότερο δυνατό χρόνο αναμονής τους.
• Υποστηρίζεις τη λειτουργία του τομέα, όποτε κρίνεται απαραίτητο

Απαραίτητα Προσόντα:
• Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
• Προσαρμοστικότητα/Ευελιξία
• Αποτελεσματική συνεργασία με συναδέλφους και προϊσταμένους
• Ομαδικό πνεύμα και καλή επικοινωνία
• Καλές διαπροσωπικές σχέσεις
• Απόφοιτος Λυκείου
• Γνώση Η/Υ (Microsoft Office)
• Γνώση Αγγλικής γλώσσας


Επιθυμητά Προσόντα:
• Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ, θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
• Γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών

 
Εάν είσαι:
Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες, έχοντας επίγνωση του κόστους και παραμένοντας απλός/ή;
Είσαι χαμογελαστός/η και ενθουσιώδης; Επιθυμείς να γίνεσαι καλύτερος/η καθημερινά; Δεν σου αρέσει η δουλειά γραφείου και στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη;  Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής;
Τι προσφέρουμε:
Προσφέρουμε  τη δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης.
Η ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 422 καταστήματα σε 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.
Στην Ελλάδα και στην Κύπρο η ΙΚΕΑ ξεκίνησε το 2000 τις δραστηριότητές της μέσω του Ομίλου FOURLIS και σήμερα, λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα), 1 κατάστημα στην Κύπρο και 1 κατάστημα στη Σόφια Βουλγαρίας. Επίσης λειτουργούν 10 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών (Ρόδος, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Κομοτηνή, Καλαμάτα - Βάρνα,  Μπουργκάς και Πλόβντιφ Βουλγαρίας και Λεμεσός Κύπρου).
Εάν θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας, στείλε μας το πλήρες βιογραφικό σου σημείωμα συμπληρώνοντας την on line αίτηση στο http://www.fourlisgroup-careers.gr/el/send-cv-direct.html μέχρι τις  31 Aυγούστου 2019.
 


Αποστολή Βιογραφικού