Τίτλος : E-Commerce Customer Service Co-Worker (Μερικής απασχόλησης)((EC4_1119))
Περιοχή : ΕΛΛΑΔΑ/ΑΘΗΝΑ (Δυτικά)
Τελευταία Ενημέρωση : 29/10/2019 3:13:00 μμ

Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ: να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας.

Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε τη μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας και προσπαθούμε καθημερινά να είμαστε ιδιαίτερα αποδοτικοί. Παράλληλα όμως με την προσπάθεια για υψηλή απόδοση διασκεδάζουμε και βιώνουμε μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση στην εργασία μας.

Όταν δουλεύεις μαζί μας, θα απολαμβάνεις τη συνεργασία με μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Θα είσαι μέρος μιας ανοιχτής κουλτούρας ενσωμάτωσης όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου. Στην ΙΚΕΑ κάνουμε πάντοτε τη δουλειά μας γνωρίζοντας ότι μπορούν να επιτευχθούν σπουδαία πράγματα όταν πολλοί άνθρωποι εργάζονται μαζί.

Για τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας μας αναζητούμε, αναζητούμε:

E-Commerce Customer Service Co-Worker
(Μερικής απασχόλησης)
(EC4_1119)

Αναφερόμενος/η στην E-Commerce Customer Service Team Leader, οι κύριες αρμοδιότητές σoυ είναι:

Διαχειρίζεσαι άψογα τα παράπονα των πελατών, δίνεις σαφείς οδηγίες, προτείνεις δραστηριότητες που κερδίζουν τον πελάτη
Ελέγχεις το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της εξυπηρέτησης πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος, απαντάς στα ερωτήματα των πελατών και επιλύεις τις υποθέσεις τους, ενημερώνοντας ταυτόχρονα τη βάση δεδομένων του συστήματος CRM
Παρακολουθείς το επίπεδο της παρεχόμενης εξυπηρέτησης από τους εξωτερικούς συνεργάτες (Μεταφορικές εταιρείες και Συναρμολόγηση) σε σχέση με τις απαιτήσεις και προδιαγραφές της εταιρείας
Εφαρμόζεις τις ρουτίνες και τις διαδικασίες του τμήματος όπως ανατίθενται βάσει των εταιρικών οδηγιών

Απαραίτητα Προσόντα:

• Προσανατολισμός στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη
• Αποτελεσματικότητα, προγραμματισμός & οργάνωση
• Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων και δύσκολων καταστάσεων
• Ομαδικό πνεύμα και καλή επικοινωνία
• Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
• Γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (με έμφαση στο excel)
• Απολυτήριο Λυκείου
• Τουλάχιστον 2 χρόνια εμπειρίας σε εξυπηρέτηση πελάτη

Επιθυμητά Προσόντα:

• Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ
• Επιπλέον ξένες γλώσσες
• Γνώση Navision

Εάν εσύ:
Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες, έχοντας επίγνωση του κόστους και παραμένοντας απλός/ή;
Είσαι χαμογελαστός/η και ενθουσιώδης; Επιθυμείς να γίνεσαι καλύτερος/η καθημερινά; Δεν σου αρέσει η δουλειά γραφείου και στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής;

Τι προσφέρουμε:
Προσφέρουμε τη δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης.

Η ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 422 καταστήματα σε 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.

Στην Ελλάδα και στην Κύπρο η ΙΚΕΑ ξεκίνησε το 2000 τις δραστηριότητές της μέσω του Ομίλου FOURLIS και σήμερα, λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα), 1 κατάστημα στην Κύπρο και 1 κατάστημα στη Σόφια Βουλγαρίας. Επίσης λειτουργούν 10 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών (Ρόδος, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Κομοτηνή, Καλαμάτα και Βάρνα, Μπουργκάς & Πλοβντιφ Βουλγαρίας και Λεμεσός Κύπρου).

Εάν θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας, στείλε μας το πλήρες βιογραφικό σου σημείωμα συμπληρώνοντας την on line αίτηση στο http://www.fourlisgroup-careers.gr/el/send-cv-direct.html μέχρι τις 18 Νοεμβριου 2019.


Αποστολή Βιογραφικού